acı aşk


-halit ergenç. hadi lan
-cansu dere-ya bi sgit
-türk filmi-ııh
-romantik- çay koy.

şu dördünü al, getir önüme film diye. ben de oturup izleyeyim.
izler miyim? izlemem.
izledim mi? izledim. hem de hiç sahne atlamadan.
bi' acayip başladı film zaten.. öyle romantik türk filmi gibi değil. ya izledim ama baştan sona. hoşuma da gitti. salak saçma olaylar. bi aşk bi meşk. bak müziklerin allah'ı var ama. ateist değiller. arabeskin hastasıyız. fairuz derin bulut'un da hastasıyız. haberim yoktu, bir de levent yüksel okumuş. oh mis. ama aşure gibi. zeki müren, ceza, arabesk, alternatif, pop, öeh.

ama izleyin sevdim ben. orhan'ın(halit ergenç) hassktr suratlarını çok sevdim. iyi adam aslında. seviyorum da, ama bok var dizilerde oynuyor. yok aliye, yok bergüzar. bırak bu işleri halit.

o değil de; tatlı olanı var mı ki?

Leave a Reply

    Ping your blog, website, or RSS feed for Free

çalma demiyorum kaynak belirt kafi.