mimdim derelerine




bu mim nanesini bloglarda görüp ne la bu anketörlük hevesi diye kıllanıyordum ki sağolsun Onur Pay (a.k.a. Amonhanor, amınyanor, hopdediks) başıma sardı sonunda. hayır sallayan yok indiregandhi'yi ondan gecikti bu kadar.) klişe sorularmış temamız. allah'ın izniyle kroşe cevaplar vereceğim ben de zaaaa (genç dimağ gülme efekti)

En son soruları:
En son hangi ülke gündemiyle canını çok sıktın?
-sallamam domuz gribi falan. bana dokunmayan domuz bok havuzunda yüzsün. gdo sıktı benim canımı. simdilik en riskli ürün mısır gözüksede her şeyi etkiliyor bu meretlr. hazır çorbayı özellikle:(

En son hangi şarkıdan nefret ettin?
-inna hot. pazarcıymış bişe satıyor gibi. "el feneri bel kemeri 3 metre don lastiği al lake buyur lake fly lake 1 milyon buyyuuuun" ögh

En son hangi fast food ürününden tiksindin?
-zincirler harici fast fooda fast food demem. dönerin kokoreçin bir karizması vardır. ha steakhouse burgerin de var gerçi.kötü ıslak hamburger tiksinçttir ama.

En son hangi sakatatı yedin?
-sakatat güzeldir buldum mu yerim.işkembe ve türevleriyle( türevi nasıl alınıyordu ki -1 'mi yazıyorduk) kaynaşamadım ama. ciğer yemişimdir yakın zamanda.

En son hangi yerli şarkıyı beğendin?
- Sıfır Km_Zalim.mp3

En son hangi yabancı sözlü şarkıyı beğendin?
-Portishead – Mysterons.

En son hangi yerli filmi beğendin?
-Recep İvedik

En son hangi yabancı filmi beğendin?
-Moon

En son hangi kitabı okudun?
-Olasılıksız. Şimdi de Futebol var önümde.

En son hangi bilgisayar oyununu oynadın?
-Sanitarium ( Yok ya 15 sene önce değil yeniden yükledim Mmm vodka)

En son hangi mizah dergisini okudun?
-Canım istedi komple Şerafettin'i okudum kitap halini.

En son neyden korktun?
-Pazar günü Diyarbakırspor maçında Galatasaray'ın ilk yarı oyunu cevirememesinden.

En son kime veya neye küfrettin?
-Yazmaya başlarken kopan baglantının sağlayıcısı ttnet'e. temelinde, bok varmış gibi 8 mbit net sınırlı tarifesine geçen kendime.

En son neyden kaçtın (opsiyonel: koşarak ta olabilir)?
-Koşamıyorum ben disableım bühüüü:(iş görüşmesine gitmedim.

En sevdiğin soruları:
En sevdiğin 5 film?
Quenn of the damned, moon, shawshank redemption, oldboy, back to the future(en 5 değil öyle 5)
En sevdiğin 5 şarkı?
- erkin koray - seni her gördüğümde
- portishead - mysterons
- barıs manço - gamzedeyim deva bulmam
- kurban - son söz
- tool - parabol&wings for marie part.2
gene en 5 değil olmuyor napıym müslüm gürses esrarlı gözler'i de eklerim yoksa.
En sevdiğin 5 yemek?
-Zeytin Yağlı Fasülye, sote pilav püre triosu, hünkar beğendi , totalde 5 silkmede 3 ama olsun.

En sevdiğin 5 isim?
- Lestat güzeldir anlamı ne acaba aqasha da guzeldir kız için.denizi de severim.

En sevdiğin 5 oyun (herhangi)?
-darkwatch, god of war, pes, sanitarium, gta

Bonus Sorular
En büyük korkun nedir?
-arı, kellik
En nefret ettiğin 5 klişe nedir?
-güldürürken düşündürmek, ölü arkasından helva. niye helva? aşure yap uğraş, cok seviyorsan merhumu.

Leave a Reply

    Ping your blog, website, or RSS feed for Free

çalma demiyorum kaynak belirt kafi.