tropic thunder, green chair ve romance

işsiz kalınca film, dizi, download, torrent, rapid furyası başlamış oldu. cümleten hayırlı olsun. 2 tane başarısız filmden sonra; green chair ve romance... günün 3. filmi tropic thunder oldu. ilk 2 filme yazı bile yazmıyorum. pussy var pipi var göt var. biri kocası tarafından düdüklenmeyen kadının diğeri sübyancı kadının hikayesi. zaman kaybı. 3. filmimiz ise süper. ben stiller örneği.savaş ve komedi gitmese de güzel olmuş. ünlü aktör ve sarkıcılardan oluşmuş beş altı kişilik bir grup, yalandan yazılmış bir true on a based story film çekerse ne olur? herşey bir yana sadece tom cruise için bile seyredilir boş vakitte. tropic thunder da oynadığından falan haberim yoktu. son sahnede o mu lan acaba dedim, en son iyi ki tek tek gösterdiler yoksa casta bakasım da yoktu.sıkmadı hiç film iyiydi.i like ben stiller and i love tom cruise. yemiş midir la bebegin plasentasını:(

Leave a Reply

    Ping your blog, website, or RSS feed for Free

çalma demiyorum kaynak belirt kafi.